خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین در مراسم معارفه مسوول هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان قزوین؛

اشاعه سبک زندگی علوی و فاطمی از اولویت های سازمان بسیج مداحان است 

محمدی عنوان کرد: سبک زندگی اسلامی که یکی از شاخه های آن سبک زندگی علوی، فاطمی و حسینی است یکی از مهمترین تاکیدات و توصیه های بسیج مداحان به هیئت های مذهبی است و مداحان به عنوان اثرگذارترین مجموعه های مردمی باید در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۳۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه معارفه روسای هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان با معرفی کریم سرباز و مریم فرخی زاد در سالن کنگره شهدای استان قزوین و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

عقیل محمدی مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین؛ در این جلسه که در خصوص رویکرد و اقدامات جامعه مداحان نظراتی ارائه شد، بیان کرد: ترویج و تقویت ارزش های اصیل دینی، مذهبی و انقلابی مهمترین رسالت هیئت های مذهبی است و بسیج مداحان با استفاده از هیئت های اندیشه ورز در این راستا هدایت، راهبری، نظارت و گام برمی دارد.

وی گفت: هیئت های اندیشه ورز بسیج مداحان متشکل از نخبگان و کارشناسان برجسته مذهبی و پیرغلامان حسینی هستند که در مقاطع مختلف سال موضوعات و سیاست های این سازمان را دنبال می کنند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین اظهار کرد: از دیگر فعالیت های بسیج مداحان، تربیت نیروی کارآمد و انقلابی در هیئت های مذهبی است که عمده فعالیت ها بر روی سنین نوجوانان و جوانان می باشد و برگزاری کارگاه های تخصصی و اردوهای تربیتی در این راستا هدفگذاری شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های فرهنگی بسیج مداحان ایجاد نشاط اجتماعی است که در این راستا با مشارکت سایر دستگاه ها مراسم های محله ای را برگزار می کنیم، عنوان کرد: سبک زندگی اسلامی که یکی از شاخه های آن سبک زندگی علوی، فاطمی و حسینی است یکی از مهمترین تاکیدات و توصیه های بسیج مداحان به هیئت های مذهبی است چرا که مداحان به عنوان اثرگذارترین مجموعه های مردمی باید در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنند.

وی افزود: هیئت اندیشه ورز به منزله قوه عاقله خط و مشی را تعریف و نقاط ضعف و قوت را بیان می کند، لذا در طول سالهای اخیر بسیاری از عزیزان زحمات زیادی کشیدند و در طول مسیر نقش موثر داشته اند.

محمدی در ادامه افزود: امروز جامعه با حملات بی سابقه به کیان خانواده سعی دارد زن ایرانی را به تباهی بکشاند و با تمام ابزار و داشته هایش به میدان آمده است همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ دشمن طراحی کرده شما نیز با طرح و برنامه به میدان بروید.

رییس بسیج مداحان افزود: با توجه به گستردگی مخاطبین جامعه مداحان که همه اقشار را در بر می گیرد نیازمند طرح و تولید محتوای مناسب بوده تا تاثیر گذاری خویش را بروز دهند. عفاف و حجاب شاخصه زن ایرانی در طول تاریخ بوده که با فرهنگ غنی اسلامی پر بارتر شده و از دامن زنان پاکدامن این سرزمین قهرمانان و پهلوانان فراوانی در همه عرصه ها تقدیم این آب و خاک کردند.

 در ادامه جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان قزوین، کریم سرباز بعنوان مسوول جدید هیات اندیشه ورز بسیج مداحان و هیات مذهبی معارفه‌ و از خدمات محمد غلامی تکریم شد و در بخش خواهران نیز مریم فرخی راد به عنوان مسوول جدید واحد خواهران بسیج مداحان و هیات مذهبی معرفی شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها